Či už vravíme o čerstvom webe, čo sa ešte len rozbieha alebo o takom, ktorý už beží nejaký ten čas, vždy je z hľadiska jeho viditeľnosti a návštevnosti kľúčové, aby sa držal na predných pozíciách vo vyhľadávačoch.
Ide o faktor, ktorému sa rozhodne oplatí venovať pozornosť a to aj popri inej forme zviditeľnenia, respektíve popri platenej reklame. Pretože to dokáže byť práve postavenie webu v organických (bezplatných) výsledkoch hľadania v Google, čo dotiahne na váš web množstvo nových návštevníkov a potenciálnych záujemcov služieb či produktov, ktoré váš web predáva. A takýto výsledok vám vie zabezpečiť seo Seolight.
Konkrétne súhrn procesov, čo po slovensky označíme ako optimalizácia pre vyhľadávače (search engine optimization). Ich cieľom je to, aby sa vaša stránka objavovala na vyšších a tým pádom lepšie viditeľných pozíciách k relevantným hľadaným výrazom. Tým pádom si vás nájdu potenciálni záujemcovia konkrétnej tematiky, respektíve konkrétnych služieb či produktov.
K tomu je však takisto potrebné tvoriť pre túto stránku relevantný obsah, ktorý by mal vychádzať z analýzy vhodných kľúčových slov pre vaše odvetvie.
Obsah následne musí byť originálny a niečím vás odlišovať od konkurencie, ale zároveň musí vychádzať z kľúčových pojmov, vďaka ktorým vás ľudia pomocou vyhľadávača nájdu. Teda vychádzať by sa malo z kľúčových slov, ktoré majú vysokú tendenciu byť hľadané, ale samotný obsah textu musí byť originálny a už vôbec nie duplicitný (skopírovaný z konkurenčných, resp. iných webov).
Články a texty zodpovedajúce týmto kritériám sa môžu nachádzať na vašej domovskej stránke, vo vašom blogu, ale takisto sa dajú vytvoriť články so spätnými odkazmi. Tieto budú publikované ideálne na tematicky blízkych vonkajších weboch, pričom ich linky budú smerovať na vašu domovskú stránku, čo jej jeden z faktorov jej vyššieho postavenia vo vyhľadávači.